Горщиківська громада
Житомирська область, Коростенський район

Про утворення координаційного центру підтримки цивільного населення при Горщиківській сільській раді

Дата: 29.08.2023 14:50
Кількість переглядів: 17

 

УКРАЇНА

ГОРЩИКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

Коростенського району Житомирської області

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

   

     16.08.  2023 року  №47

 

Про утворення координаційного центру підтримки

цивільного населення при Горщиківській сільській раді

 

 Відповідно до статей 23, 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись Указом Президента України від 06.02.2023 р. №;58/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»» від 07.02.2023 р. №2915- ІХ, зважаючи на постанову Кабінету Міністрів України від 09.05.2023 р. №470 «Про координаційні центри підтримки цивільного населення», виконавчий комітет Горщиківській сільської ради

ВИРІШИВ:

1. Утворити координаційний центр підтримки цивільного населення при Горщиківській сільській раді у складі, згідно з додатком 1.

2. Затвердити Положення про координаційний центр підтримки цивільного населення при Горщиківській сільській раді, згідно з додатком 2.

3. Проінформувати управління соціального захисту населення Коростенської районної військової адміністрації про утворення координаційного центру підтримки цивільного населення при Горщиківській  сільській раді.

 4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову Туровського О.А.

Сільський голова                           Олексій ТУРОВСЬКИЙ

 

 

 

Додаток 1 до рішення виконкому № 47 від 16.08.2023 року

Склад координаційного центру підтримки цивільного населення при Горщиківській  сільській раді

Керівник координаційного центру:  Туровський Олексій Анатолійович    – сільський  голова.

 Заступник керівника координаційного центру: Вигівський Володимир Іванович староста старостинського округу Горщиківської сільської ради.

 Секретар координаційного центру: Іскоростенська Світлана Павлівна  – секретар Горщиківської сільської ради.

Персональний склад координаційного центру:

  • Максименко Андрій  Сергійович - спеціаліст ІІ категорії з юридичних питань Горщиківської сільської ради.
  • Сапотніцька Зоя Миколаївна  – начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту Горщиківської сільської ради.
  • Стужук Тетяна Володимирівна – начальник відділу Центру надання адміністративних послуг Горщиківської сільської ради.
  •  Ярошенко Ірина Андріївна – начальник відділу фінансів Горщиківської сільської ради.
  • Гошко Галина Петрівна - директор Центру надання соціальної допомоги Горщиківської сільської ради.
  •  Андрієвська Наталія Сергіївна – начальник  служби у справах дітей Горщиківської сільської ради.
  • Колодяженська Вікторія Миколаївні - начальник відділу  земельних питань, містобудування та  архітектури Горщиківської сільської ради.
  • Перов Олександр – начальник Підрозділу з благоустрою Горщиківської сільської ради.
  • Іскоростенський Анатолій Михайлович - директор Горщиківського ДКП.
  • Мельниченко Юлія Вікторівна - сімейний лікар АЗПСМ №6 с. Горщик.
  • Коростенський  Центр зайнятості населення (за узгодженням).

 

 

 

 

 

 

Додаток 2 до рішення виконкому № 47 від 16.08.2023 року

ПОЛОЖЕННЯ про координаційний центр підтримки цивільного населення при Горщиківській  сільській раді

1. Координаційний центр підтримки цивільного населення при Горщиківській сільській раді (далі - Координаційний центр) є консультативно-дорадчим органом при сільській раді, який утворюється для підтримки та координації надання допомоги населенню, постраждалому внаслідок збройного конфлікту, зокрема внутрішньо переміщеним особам, ветеранам війни, особам з інвалідністю внаслідок війни, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалим учасникам Революції Гідності, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членам сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України, іншим постраждалим особам (далі - постраждале населення), забезпечення ефективної взаємодії між органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, організаціями та установами, що залучають до своєї діяльності волонтерів, волонтерами, представництвами в Україні міжнародних гуманітарних організацій під час вирішення питань щодо соціального захисту, забезпечення житлом та зайнятості постраждалого населення, надання психологічної, соціальної, медичної та правової допомоги постраждалому населенню (далі - проблемні питання постраждалого населення).

2. Координаційний центр у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України, розпорядженнями сільського голови, а також цим положенням.

3. Діяльність Координаційного центру ґрунтується на принципах верховенства права, законності, гласності, відкритості, відповідальності, гендерної рівності та інклюзивності.

4. Основними завданнями Координаційного центру є:

1) сприяння забезпеченню взаємодії між органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, організаціями та установами, що залучають до своєї діяльності волонтерів, волонтерами, представництвами в Україні міжнародних гуманітарних організацій, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності під час вирішення проблемних питань постраждалого населення;

2) організація збору та оброблення інформації щодо нагальних потреб та проблемних питань постраждалого населення;

3) збір та узагальнення інформації щодо спроможності громади у задоволенні невідкладних потреб та вирішенні проблемних питань постраждалого населення, зокрема щодо кадрових, матеріальних, технологічних ресурсів об’єктів державної та комунальної форми власності, громадських ініціатив та проєктів міжнародної гуманітарної допомоги для Горщиківської  сільської ради, для забезпечення доступності постраждалого населення до всіх наявних в громаді психо-соціальних, медичних, освітніх, правових та інших послуг;

4) проведення аналізу діяльності надавачів соціальних послуг;

5) підготовка пропозицій щодо вирішення проблемних питань постраждалого населення, у тому числі пропозицій до відповідних регіональних цільових програм;

 6) проведення моніторингу стану вирішення проблемних питань постраждалого населення;

7) взаємодія з міжнародними та національними організаціями, громадськими об’єднаннями, консультативно-дорадчими органами, іншими установами та організаціями з метою вирішення проблемних питань постраждалого населення;

8) визначення шляхів і способів вирішення проблемних питань постраждалого населення, підготовка та подання відповідних пропозицій керівництву сільської ради;

9) інформування населення щодо діяльності Координаційного центру та стану виконання відповідних регіональних цільових програм.

5. Координаційний центр для виконання покладених на нього завдань:

1) взаємодіє з органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, організаціями та установами, що залучають до своєї діяльності волонтерів, волонтерами, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності під час вирішення проблемних питань постраждалого населення;

2) проводить моніторинг та узагальнення проблемних питань постраждалого населення, визначає можливі шляхи і способи їх вирішення;

3) проводить моніторинг та узагальнення інформації щодо спроможності територіальної громади у задоволенні невідкладних потреб та вирішенні проблемних питань постраждалого населення, зокрема щодо кадрових, матеріальних, технологічних ресурсів об’єктів державної та комунальної форми власності, громадських ініціатив та проектів міжнародної гуманітарної допомоги для забезпечення доступності постраждалого населення до всіх наявних у психологічних, соціальних, медичних, освітніх, правових та інших послуг; готує пропозиції щодо подальшого співробітництва з міжнародними гуманітарними організаціями;

4) проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу з представниками громадських об’єднань, організаціями та установами, що залучають до своєї діяльності волонтерів, волонтерами, організовує освітні заходи;

5) проводить моніторинг, узагальнює та подає сільському голові інформацію щодо пропозицій міжнародних гуманітарних організацій, громадських об’єднань, організацій та установ, що залучають до своєї діяльності волонтерів, стосовно вирішення проблемних питань постраждалого населення;

6) проводить аналіз стану справ та причин виникнення проблемних питань постраждалого населення на території громади, визначає шляхи і способи їх вирішення;

7) інформує в обов’язковому порядку громадськість, сільську раду про свою діяльність, ухвалені рекомендації та їх виконання;

8) подає сільському голові розроблені за результатами своєї роботи рекомендації.

6. Координаційний центр відповідно до покладених на нього завдань має право: 1) запитувати та отримувати від органів виконавчої влади та інших державних органів, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, зокрема представництв в Україні міжнародних гуманітарних організацій, інформацію, необхідну для вирішення проблемних питань постраждалого населення, а також у фізичних осіб за їх згодою документи, інформацію та матеріали;

2) запрошувати на свої засідання керівників і представників органів виконавчої влади, правоохоронних та інших державних органів, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності;

3) залучати для розгляду питань, що належать до компетенції координаційного центру, працівників органів виконавчої влади, правоохоронних та інших державних органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності (за погодженням з їх керівниками), а також незалежних експертів (за їх згодою);

4) створювати і використовувати цілодобові телефонні «гарячі лінії»;

5) отримувати знеособлені дані про проблемні питання постраждалого населення, що надійшли на цілодобові телефонні «гарячі лінії»;

6) здійснювати разом із структурними підрозділами сільської ради та органами місцевого самоврядування заходи для вирішення проблемних питань постраждалого населення;

7) організовувати і проводити наради, семінари, конференції, засідання за круглим столом, брифінги та інші заходи.

7. Координаційний центр під час виконання покладених на нього обов’язків взаємодіє з органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, громадськими об’єднаннями, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності.

8. Склад Координаційного центру затверджується виконавчим комітетом Горщиківській сільської ради, шляхом затвердження відповідного рішення.

9. Очолює Координаційний центр керівник, який за посадою є заступником сільського голови, а також має відповідний ступінь вищої освіти. Керівник Координаційного центру здійснює загальне керівництво діяльністю Координаційного центру. Керівник Координаційного центру: здійснює керівництво діяльністю Координаційного центру; дає доручення членам Координаційного центру; скликає засідання Координаційного центру, визначає порядок денний засідань, головує на них; представляє Координаційний центр у відносинах з органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, зокрема представництвами в Україні міжнародних гуманітарних організацій.

10. До складу Координаційного центру входять за посадою керівники структурних підрозділів сільської ради з питань соціального захисту населення, охорони здоров’я, освіти і науки, економічного розвитку та регіональної політики, містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства, культури, а також керівник місцевого територіального центру комплектування та соціальної підтримки, представники громадських об’єднань, організацій та установ, що залучають до своєї діяльності волонтерів (за згодою).

11. Формою роботи Координаційного центру є засідання, що проводяться у разі потреби, але не рідше ніж один раз на місяць. Підготовку матеріалів для розгляду на засіданнях Координаційного центру забезпечує його секретар. Засідання Координаційного центру вважається правоможним, якщо на ньому присутні більш як половина його членів. Керівник Координаційного центру може прийняти рішення про проведення засідання в режимі реального часу з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет, або про участь члена Координаційного центру у засіданні в такому режимі.

12. На своїх засіданнях Координаційний центр: приймає запропоновані до розгляду органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування рекомендації, які реалізуються шляхом видання розпорядження сільського голови; розробляє рекомендації з проблемних питань постраждалого населення, які запропоновані для розгляду органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування. Рекомендації вважаються схваленими, якщо за них проголосувало більш як половина присутніх на засіданні членів Координаційного центру. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос керівника Координаційного центру.

13 Рекомендації фіксуються у протоколі засідання, який підписується керівником Координаційного центру та секретарем.

14. Організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності Координаційного центру здійснюється відділом соціального захисту населення.

 

Секретар сільської ради                    Світлана ІСКОРОСТЕНСЬКА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь