A A A K K K
для людей із порушенням зору
Горщиківська громада
Житомирська область, Коростенський район

Про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Горщиківської сільської ради за 2023 рік

Дата: 15.01.2024 15:46
Кількість переглядів: 23

 

УКРАЇНА

ГОРЩИКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

Коростенського району Житомирської області

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 

10.01.2024  року      № 1

 

Про підсумки роботи із зверненнями громадян

 у виконавчому комітеті

Горщиківської сільської  ради     за 2023 рік

 

            Заслухавши інформацію секретаря виконавчого комітету сільської ради Іскоростенської С.П.  про стан справ щодо виконання Закону України «Про звернення громадян», виконавчий комітет сільської ради відмічає, що посадовими особами місцевого самоврядування вживалися заходи, направлені на реалізацію громадянами права на звернення та виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

         За 2023 рік до виконавчого комітету сільської ради надійшло 1 302 письмових звернень, 8 звернення - «Гаряча лінія голови облдержадміністрації», 1 звернення від Коростенської міської ради; 1 звернення  від Коростенського районного управління поліції на розгляд адміністративної комісії; із загальної кількості 4 колективних звернення.

         В 2023 році найбільша  кількість звернень громадян стосувалася  питань земельних відносин та аграрної політики – 227 (18%), а в 2022 році - 60 (4,29%); з  соціального захисту населення в 2023 році – 792 (60%),  а в 2022 році - 896 (74%); вирішення питань житлово-комунального господарства, дотримання законності і правопорядку – 25 (2,1%), з питань сімейної політики та захисту прав дітей – 16 (1,3%), з питань екології – 25 (2,3%), освіти та  охорони здоров’я – 73 (6,0%),  фінансової, податкової, митної політики - 61 (5,0%), транспорту і зв’язку - 44 (3,65), інші - 14 (1,1%).

         В 2023 році було розглянуто 112 заяви від громадян про надання матеріальної допомоги, з них:від ветеранів війни, інвалідів війни, сімей загиблих(померлих) - 19, від ліквідаторів ЧАЕС - 9 заяв, від учасників АТО - 20; від дітей-інвалідів - 12, на лікування (хірургічне втручання),  на  поховання, сім’ям , які опинилися в складних життєвих обставинах - 32 заяви; заяви від військовослужбовців та членів їх родин на придбання твердого палива, заяви від родин загиблих військовослужбовців на придбання пам’ятників,  з них - 5 відмов через відсутність вагомих підстав.

         Всі звернення розглядаються в строки, визначені чинним законодавством. У разі, коли звернення потребують додаткового опрацювання або виділення коштів із місцевого бюджету для вирішення питань, порушених у них, строки розгляду подовжуються. У цих випадках заявникам надаються додаткові відповіді. Такі заяви залишаються на контролі до остаточного їх вирішення.

         З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення, керуючись законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та для посилення відповідальності керівників структурних підрозділів сільської ради за своєчасним виконанням та наданням відповідей на звернення громадян, виконавчий комітет сільської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2023 рік прийняти до відома.

2. Секретарю виконавчого комітету сільської ради:

1) забезпечувати виконання Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України щодо звернень громадян;

2) затвердити  графіки прийому громадян по відділах;

3) посилити контроль за термінами розгляду звернень, що надходять до виконавчого комітету сільської ради, забезпечити детальний розгляд звернень та оперативне вирішення порушених у них питань;

3. Начальникам відділів Горщиківської сільської ради:

1) не допускати порушення термінів розгляду звернень громадян;

2) забезпечувати кваліфікований та об’єктивний розгляд звернень громадян з метою вирішення порушених у них питань,  дотримуючись вимог чинного законодавства;

3) постійно проводити аналіз звернень громадян з метою виявлення проблемних питань для попередження надходження повторних звернень;

4) забезпечувати першочерговий розгляд звернень інвалідів і учасників бойових дій, учасників ООС, дітей війни, ветеранів праці, громадян, які мають високі урядові нагороди, осіб, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, звернень, внутрішньо переміщених осіб, які надійшли через органи вищої влади.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову Туровського О.А.

Сільський голова                                      Олексій ТУРОВСЬКИЙ

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь